snäääääälla pappa.

har hittat världens bästa lägenhet! det är en nyrenoverad enorm etta, väldigt vit, sjukt luftig, genomgående parkettgolv, fräscht badrum, precis som jag vill ha det, dessutom många garderober i hallen. ligger tre minuters promenad från centrum, dvs mitt i partyområdet, men ändå på lugna gatan. men det bästa av allt, den ligger mitt emot mormors lägenhet! hohoho, då kan man få mat också ju! hyran är under 1500, dock är det en bostadsrätt, 975 000.. men jag ska ligga hårt på pappa om att det är en sjukt bra investering, vilket det är! jag kan bo där nu när jag pluggar, olle kan bo där när/om jag flyttar. och när olle tar studenten/inte vill bo kvar längre hyr han bara ut den till någon annan student. man kan ju lätt ta en hyra på minst 2000! tio minuters promenad till alla högskolorna, det kommer inte precis vara svårt att få den uthyrd.. gaaah, jag är kär, ge mig den här!

hallen, kolla garderoberna!

vardagsrummet/sovrummet

det enorma köket

superfräscht badrum


Kommentarer
Postat av: Anonym

lugn nu, har hittat en till dig också lindqvist, dock ett korridorsrum.. annars får du kinesa i mitt palats till dess du får ett eget;P

2009-10-18 @ 22:58:48
Postat av: Anonym

Bara du städar är jag lugn ;)

2009-10-18 @ 23:18:44
Postat av: Anonym

tro mig, jag städar! vare sig du vill eller inte..

2009-10-18 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback