våren verkar utgå till förmån för höst.

idag bjuder kalmar på världens höstväder! det regnar inte, men man blir blöt ändå.. yeye, började min morgon i gamla sjöbefälstornet som numer tillhör centrum för idrott och hälsa. det bedrivs domarutbildning för vår klubb där den här helgen och jag skulle bara dit och lämna lite grejer egentligen. men hann inte mer än upp på toppen förrän jag hittade testlokalen, som var mycket lik mönstringslokalen, med isokai (styrketestet), cyklar i små bås, plintar och kroppsfettmätare (!). var ju naturligtvis tvungen att prova all utrustning, mest för att säkerställa att jag inte blivit svagare sedan mönstringen. så var dock icke fallet, jag har blivit starkare, drog en sjua! men cyklade bara en åtta som förra gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback