jag är rätt bra ändå.

att jobba på ett ställe där folk i min ålder har småbarn och jobbat som vårdbiträden sedan de tog studenten är rätt ego-boostande, fatta vad jag har hunnit med sedan min student:
  • jobba som personlig assistent
  • göra sista kursen (ledarkurs) inom SVK, i härnösand
  • segla falken för andra gången av tre, i två månader
  • göra lumpen i 15 månader
  • jobba som barnflicka i Phoenix, AZ i fyra månader
  • lära allt som finns att kunna om spädbarn, diabetes och olika allergier (se ovan)
  • jobba som vårdbiträde i karlskrona och samtidigt utbildas till undersköterska
  • komma in på YOP men tacka nej
  • läsa FBVII och MBVII på sjöfartshögskolan i kalmar
  • jobba som instruktör på SVKs sommarskolor på kungsholmen
  • läsa in två år av det fyraåriga sjökaptensprogrammet på ett år
  • gå med i HV, bli 1.serg och stfGC för understöds-/GRGgruppen
  • jobba som undersköterska i borgholms kommun
  • jobba som seglarinstruktör
  • och så en massa annat skräp som jag är för trött för att komma ihåg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback