moderiktiga tant elin.

alltså, antingen köper jag tantiga kläder eller så försöker farmor klä sig lite ungdomligare. varje gång jag kommer hem med en ny klänning eller kofta så frågar hon vart den är köpt, om den finns i hennes storlek och ibland till och med om jag kan åka in och köpa en likadan till henne direkt..! bäst var ändå i början av sommaren då jag köpt en paisleymönstrad långklänning med v-ringning både fram och bak, naturligtvis ville hon ha en likadan. men efter jag fått lägga upp den två decimeter såg den fortfarande ut som en nattsärk på henne.. folk som ser ut som köttbullar med flytande armar bör inte ikläda dig långklänningar från hm!


Kommentarer
Postat av: beciell

VILL DU HA ENKLA SHOPPINGPENGAR?? Samla poäng genom att delta i undersökningar och annat kul! Poängen växlar du sedan in mot ett RIKTIGT presentkort som du får hemskickat från tex H&M (jag fick precis ett kort på 150 kr hemskickat) bli medlem här, helt gratis och tjäna pengar att shoppa för enkelt! http://www.gratismakeup.se/?r=191211

2011-08-18 @ 00:01:30
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback