besviken, töntig & arg.

besviken.
har sedan i onsdags sett fram emot vinkväll hos mimmi. det var egentligen enda anledningen till att jag stannade kvar i karlskrona. skickade ett sms till mimmi när vi kom tillbaka till karlskrona vid 16-tiden och frågade hur det såg ut inför kvällen. vid halv nio, efter att jag handlat frukost, badat och tvättat håret, sminkat mig och tagit på klänning, får jag svaret: "får tyvärr vara supertråkig och dissa. är toktrött och ska sova". de få gångerna jag faktiskt är på g för en helkväll blir jag dissad, typ alltid..! det är inte okej. blev lite putt och besviken så bestämde mig för att köra hem, och här sitter jag nu i soffan med myskläder på. ptsch!
töntig.
just nu känns det som att alla undviker mig, vet inte om det beror på mig eller om jag bara överreagerar. den enda som hör av sig till mig är sara, men det är bara när hon vill träna eller handla.. mej vill ha en kompis som vill hänga med mig!
arg.

kram någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback