hej triceps.

eftersom jag fick för mig att gräva i någon annans spya passerade tiden omärkt förbi (tiden går fort när man har roligt?), klockan var helt plötsligt sex och jag hade missat passet med bodycombat jag hade planerat för hela dagen. fick bli pump kvart över sju i stället, men hej vad jobbigt det var! efter mitt mini-vasalopp i söndags och pump + spinning igår var kroppen helt slut och det blev ett fruktansvärt tungt pass, men skam den som ger sig! även om jag var nära att ge upp när triceps nöp nåt in i.. men jag klarade det och är nog lite starkare imorrn än idag. sen ville sara att jag skulle följa med och äta frasses, men nja, som sällskap i så fall. så blev det och även en liten promenad på en timme eller så. behöver jag ens nämna att jag är bingklar typ nyss?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback