inget för äckelmagade.

alltså, ibland undrar jag vad det är för fel på mig egentligen.. idag städade jag bort den här (titta inte om du är känslig!) som en del i vår korridors gemensamma krafttag i köket. vi ska ha städmöte imorrn klockan ett, men jag anser att jag gjort min del.. dennis i fyran fixade sopsorteringen eftersom han åker hem imorrn förmiddag. när jag lämnade köket var diskbänken och båda hoarna samt kaklet ovanför diskbänken skinande rent med en svag (..?) doft av klorin. när jag kommer tillbaka två timmar senare ligger det vatten över hela diskbänken och matrester i hon, är det konstigt att man lackar? det sista jag gjorde innan jag gick och tränade var att hänga upp en ny disktrasa, nu låg den i hon, full med, just precis, snusk! öppnar soptunnan för att slänga matresterna från vasken, då sitter det ingen sopsäck i (inte så konstigt eftersom vi inte har några), men någon har såklart ändå slängt skräp i tunnan.. gah!

tanken från början var väl egentligen att brian (som amerikanen i tvåan tydligen heter) skulle få ta hand om spyan och diskbänken. men kom överens med mig själv om att han nog inte skulle gjort det ordentligt och dessutom dragit ut på det i alla evighet. och eftersom jag är trött på att behöva diska i mitt minihandfat slog jag slag i saken och sanerade diskhon, så jag äntligen fick diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback