miljövänlig misär.

eftersom jag inte fått något studiebidrag på den här sidan årsskiftet (har inte hunnit tenta av alla kurser jag läst) så har jag det lite (läs: väldigt) tight med pengar. har nog plockat åtta tusen från sparkontot redan, varav 5100 gått till endast hyran, sen lite mobilräkningar och gymkort på det.. de är bara att börja samla på sig så mycket gratisgrejer som det bara är möjligt, har kört hårt på det här med att ta andras pantburkar som de tänkt slänga. blir rätt saftiga pengar i en students ögon.. här nedan är söndagens och dagens skörd.
vill tacka min julmustpimplande släkt, mina lata korridorsgrannar samt kalmar fäktklubb (whiskey cup™) för sponsringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback