nejnejnejnejnej.

tusan rackarns bananer också! tog ju bilen in till stan igår för att både sara och jag hade så mycket packning. fanns två 24h-parkeringar lediga på gatan, weeeii. det var bara det att jag kom på att det skulle vara smidigt att handla medan man hade bilen. kommer tillbaka en halvtimme senare och då finns det ju naturligtvis inga 24h-parkeringar kvar så jag ställer mig på gatan i stället. tänkte att mamma skulle hämta bilen vi 8-tiden i morse. men väckarklockan ringer vid 9, jag bestämmer att jag inte orkar gå på stabiliteten, somnar om och vaknar två timmar senare. klättrar ner från sängen drar upp persiennen och får se detta! hejdå 200 pix...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback