skidterapi tack.

mår fortfarande dåligt över hela otrohetsgrejen, förstår inte hur man tänker. fick ett sms av sonny idag där han undrade om jag kollat upp om jag hade ett par extra ssd-byxor. sa att jag inte hade kollat, men jag vill inte inte ge honom någonting, knappt ett svar. usch! varför hamnar jag alltid i sånt här? är så trött på folk så jag bara vill stänga in mig själv några dagar, men då skriker ju sällskapssjukan inom mig att det går ju inte alls..!

tina är här i helgen och det är grease-fest på bistro ikväll, men jag vill verkligen inte, orkar inte. vill inte träffa massa fulla människor. i morgon åker jag över till ön för några timmars skidåkning på isen och sen en god natts sömn! och självklart för att träffa min lilla nisse!♥
nu ska jag gå och handla, inte för att man blir så sugen på att laga mat när någon har spytt i diskhon, men får väl gå in till andra köket.. kan ju inte äta hämtmat två gånger på en dag!

Kommentarer
Postat av: ellen

Gumman, du vet att du kan ringa när du vill!

2011-01-29 @ 20:22:38
URL: http://ellenweidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback