sparka rumpa - check.



skulle gå på spinningen med carina ikväll, men när jag kom dit visade sig carina vara utbytt mot henke. inte mig emot, peppande ögongodis tackar man ju aldrig nej till! men idag måste han tagit något rejält uppåtjack för hej och hå vad denna lilla karl head bangade, viftade och tjoade. eller kanske tyckte han bara vi såg ut som zombies allihop och behövde livas upp lite?! efter tjugo minuter hade jag kört slut mig, men vaknade till varje gång han skrek "VI KICKAR ASS!" rakt i micken eller drog upp volymen på sin 90-talsrock så man storknade. men jag genomled passet, kickade till och med ass enligt henke, även fast han höll på att skratta på sig när jag dragit på så extremt högt motstånd att jag till slut inte kom runt. han är bra han, henke. liten men mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback