vänster till höger.

det är då själva faen att jag alltid ska bli indragen i sån här skit! tror inte ett dyft på att jag är den första som enligt honom "har nått". är man det minsta tveksam på det kommer ju nästa tecken i "hoppas det stannar mellan oss". fy bulan! inte okej! sitter i valet och kvalet om jag ska kontakta hans flickvän, det är faen inte rätt det här! förstår inte vad det är som ska vara så fruktansvärt svårt med att avsluta något innan man påbörjar något annat. om man ens går i tankarna om att vara otrogen är väl det ett tecken på att man kanske borde se över sitt förhållande?! det enda jag ser framför mig nu är i princip hans flickvän och dotter.. usch! får kväljningar av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback