back to school.

efter två veckor är jag tillbaka i kalmar, och kunde nog inte vara mer missnöjd. efter kalasdagar i åre som avslutades med skjutkalas i söndags, kommer jag tillbaka till årets snuskigaste kök, ett stökigt rum och monsterengelskaläxor. not cool! imorrn är jag skönt nog ledig men får nog bli en sväng förbi skolan ändå och prata med lärarna och lägga upp en studieplan. sen blir det träningträningträning all day long, vad gör man inte för att kunna avsluta dagen med ett välförtjänt meal på subban?

har för övrigt än en gång satt upp målet 100 push ups, förra gången var när jag bodde i usa. första träningspasset av årets omgång var igår och hej träningsvärk säger jag bara! men om en månad är nog inte träningsvärken så kaxig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback