hej och hå vad det går.

jag gillar veckorna innan tentaveckan, lektionerna börjar ta slut och man känner ännu inte stressen över att man borde ha börjat plugga för länge sedan. i måndags hade jag redovisning och simulatorkörning, igår tenta i lastrumsvent, idag inga lektioner alls. imorgon har jag sjv-lab med K3 hela förmiddagen, men sen inga fler lektioner förrän nästa läsperiod börjar! i like. och när man inte måste vara i skolan halva dagarna får man mer tid över till träning och onödiga saker, typ kolla på film och tv-serier. på de tre dagarna som gått av den här veckan har jag redan hunnit med spinning två gånger, tre långpromenader, en lång cykeltur och en omgång pump. inte fel det!

och så är det ju lite roligare att träna när man har nya skor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback