klart man blir förbannad.

skrev precis tenta i lasthantering. anna kommer in samtidigt som vi andra får ut tentorna. stinkande av cigarettrök slänger hon sig ner på stolen bredvid mig, "va? fick man ha formelsamling?". jag svarar "ja, det skulle du vetat om du varit på någon av lektionerna". (jag vet, jag var grinig i morse.. men det är alltid samma visa.) anna ropar på läraren och säger "jag har glömt skriva formelsamling" varpå han svarar "då får du väl kolla på någon annans..". men vad fan?! varför ska jag behöva låna ut min när det är hon som aldrig kommer på lektionerna? yeye, gick i alla fall bra på tentan för mig, hoppas på 100%. gick för övrig ut först av alla och elakingen inom mig hoppas nog att anna inte klarar tentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback