det står jag för.

den här bloggen är min, fylld av mina tankar, mina känslor och mina åsikter. den är inte publik på något sätt, de enda som har url:en är mina närmaste vänner, om ens dem.

folk säger jämt "du är alltid så glad!", och ja, det är jag, oftast. men bara för att jag skriver av mig det ledsna, sura eller arga (visst kan jag bli arg jag med, såklart, men oftast är det över på två sekunder) och därmed lägger det bakom mig. jag är ingen som ältar saker, jag är en sån som går vidare.
när jag var yngre skrev jag av mig på små lappar som jag sedan vek ihop och stoppade undan i en låda för att senare slänga dem. bloggen fungerar som den lådan för mig nu, bara lite smidigare eftersom jag kan ha med mig den överallt. när jag väl har skrivit min lapp så är orsaken till att jag skrev lappen i första taget som bortblåst, och det är en av de skönaste känslorna i världen.

orkar inte bråka över vare sig facebook eller blogg, ring mig när du ser det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback