baby foot - recension.

så var det ju det där med fotpeelingen. strulig som jag är blir det inga bilder men det kanske är lika bra. de första tre-fyra dagarna hände absolut ingenting, sen började huden lossna under fötterna - ungefär som en orm som ömsar skinn. verkade som att det nästan var klart efter en vecka för fötterna var så mjuka och fina, inte minsta förhårdnad fanns kvar! men sen började det fjälla ovanpå fötterna med, och det höll nog i sig i nästan en vecka det med! resultatet kan jag dock inte klaga på, fötterna är nästan som nya, men till nästa gång ska jag nog planera in lite bättre när jag gör det - är inte så kul att gå på kalas med fjälliga fötter..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback