dag 3.

precis som man smärtsamt fick lära sig under sin ungdoms träningsläger så är tredje dagens träningsvärk alltid värst. och hej, vad ont jag har! nu har det smugit sig på insidan av låren med vilket kändes ordentligt idag när jag var ute på en minilöptur i stan, kom knappt runt fjärden med mina ministeg, men oj så skönt det är efteråt, är precis som tjockisens bild säger.
 
 
ikväll har jag varit på födelsedagskalas för mina kusinbarn och sen gick vi bort till stranden en stund. dagen som började svinkall och mulen hade ju till kvällen blivit bastuvarm och bjöd på strålande sol! imorrn är det jobbdags igen, heldag såklart - det verkar ju bli fint väder..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback