helt slut.

igår jobbade jag 07-22, och blev dessutom utskälld av en anhörig (som aldrig är nöjd och i princip vill att vi ska övervaka hennes dementa men fysiskt friska pappa dygnet runt, trots att han är fullt kapabel att sköta sig själv) vilket gjorde att jag fick jobba en halvtimmes övertid bara för att skriva rapporteringen, var inte hemma förrän 23, blääääk. jobbade förmiddagen med simon, ett riktigt yrväder från östergötland (tänk då dialekten på denna pratglada människa!) som tycker det är superkul att lägga ur växeln när jag är mitt i en omkörning! men glad blir man och jobbdagen går fort. nu är alla tanter helt övertygade om att vi "är kära", för vi "åkte ju faktiskt tillsammans"..! herregud, måtte jag inte bli särskilt gammal, verkar ju helt händelselöst!
 
idag ska jag på dejt med magsjuka (!) madde, träna och sen tillbaka till sjuklingen på filmkväll. kan ju bli spännande det här! har i alla fall laddat upp rejält med protein inför dagen, fint som snus!
 

Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

Haha, typiskt tanter och farbröder att tro sånt XD Blev assugen på jordgubbar nu, kanske blir lite ikväll som fredagssnack :D

/Tjockisen

Svar: ja men, eller hur?! de har för lite att göra helt enkelt!;P jordgubbar och melon är ju det bästa gottet som finns, bra för både kropp och själ!:)
lilla klutt

2012-07-06 @ 11:26:16
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback