Den sista tjockisen.

En blogg som jag läser nästan varje dag är den här. Därför gjorde det mig extra glad när jag gick in där idag och fick se min egen blogg länkad på sidan! Den drivs av en tjej som på många sätt är rätt lik mig själv, både till kroppsbyggnad och med tanke på vad vi båda har gett oss ut på för resa. Hon gör det dessutom med en motivation som skulle räcka för ett helt dagis, vilket är främsta anledningen till att jag så ofta får lite mer energi och orkar ut på en liten extra promenad efter att ha läst hennes blogg. Hon delar med sig av tips men också av frågor som är mycket intressanta. Hoppas ni också går in här för lite extra motivation och inspiration till att leva ett lite hälsosammare liv, även om det inte är några kilon som ska bort! 
 

Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

Åh tack för de snälla orden! Det är såna som du som gör att min motivation finns kvar ♥

STOOOR kram!
/Tjockisen

Svar: Är så glad att du har en blogg där du delar med dig av din energi! Keep going strong!
lilla klutt

2012-06-28 @ 08:17:59
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com
Postat av: TIME TO GET SKINNY

Tycker också om hennes blogg massor! :)
Hos mig hittar du ungefär samma sak, en tjockis som SKA bli smalis!
KRAM
TIME TO GET SKINNY

Svar: ja, brukar kika in hos dig med, du har så snygga inspirationsbilder! älskar förresten den nya headern!!!:)
lilla klutt

2012-07-02 @ 17:44:49
URL: http://timetogetskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback