Ögonfransnäring.

 
Alla som känner mig vet att jag är en sån där som "går på" all reklam, särskilt när det kommer till krämer och sånt. Ända sedan jag gjorde en fransförlängning 2010 har mina ögonfransar varit lite ledsna och jag testade därför i våras xlash som jag köpte till "specialpriset" 299 kr (ord pris 499). Efter bara några veckors användning såg jag resultat, men eftersom jag är student (och dessutom smålänning) tyckte jag det var på tok för mycket pengar att lägga ut på en sån ytlig sak. Så när jag såg Depends ögonfransnäring för 89 kr på Lindex tänkte jag att det vore kul att jämföra - och helt ärligt så tror jag nästan att den är bättre! Den största skillnaden mellan de båda är att xlash kommer med en liten pensel och målas på som en eye liner medan Depends kommer med en mascaraborste istället. Båda räcker ungefär två månader vid daglig (nattlig) användning. Så, spring till Lindex och köp Depends ögonfransnäring istället - spara pengar OCH få långa, mörka ögonfransar, inte så dumt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback