Sommarmat.

 
Nu när det är sommar (eh, ja, enligt almanackan i alla fall..) har jag jättesvårt att få till regelbundna måltider mellan jobb, träning och allt annat som ska hinnas med. Är det sedan dessutom varmt ute brukar jag inte vara så hungrig, men måste ändå få i mig lite protein för att orka med och få ut något av min träning. Då brukar jag blanda ihop lite kvarg (en halv burk) med FUN light Stevia (innehåller varken socker eller sötningsmedel och påverkar därför inte blodsockret) och, om det finns hemma, lite bär till en smoothie. Det här kan jag typ leva på, inte så bra som måltid kanske men perfekt som mellanmål eller lättare middag om man ätit mycket under dagen. Innehåller ungefär 190 kcal och hela 15,9 g protein, dessutom är det supergott!

Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

Tack för jättebra tips! ♥

Svar: Funkar som frukost också - bara släng i lite yoghurt!:)
lilla klutt

2012-06-28 @ 08:18:53
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback