solstrålen i diset.

har ikväll varit på möte med hemvärnet. blev av med min befattning som stfC skyttegr. men blev istället granatgevärskytt, inte helt fel i mina ögon..! att dessutom få ha pelle som stfC är för mig himmelriket, vi tar hand om varandra. han är lite som den bror jag saknat, men som försvarsmakten nu gett mig! jaha, så då ska jag alltså gå runt i skogen med en låda som väger 36 kg! vet inte riktigt hur de tänkte där, men jag ska självklart klara det!
fick skjuts med pelle hem, tillsammans med nielsen och anders, fast det fanns ju bara tre platser, men finns det ♥-rum så finns det ω-rum. dvs pelle körde, jag satt i princip på handbromsen och nielsen satt i anders knä. himla knöligt bara att anders i vanliga fall skulle behövt båda sätena själv.. men hem kom vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback