min söte plutonschef.

efter att ha vaknat med ett fotbollsstort och värkande knä varje morgon i tre veckor var det så igår äntligen dags för min läkartid. och det måste varit nytt rekord igår, för på under en timme hann jag vara på fyra olika avdelningar, varav två ligger i olika stadsdelar, och få besked! när jag kom in till första läkaren blev hon helt förskräckt över att jag inte fått komma in akut när jag ringde, och sen avlöste akuttiderna varandra på röntgen, ortopeden och ännu en läkare. nu var ju inte beskedet jättekul, men det funkar för mig så länge jag vet vad jag är för skadad. det yttre ligamentet var delvis avslitet och jag har en spricka i knäskålen, rehabtid ca 3-4 månader.. men vad tusan, jag har ju redan tränat som vanligt i tre veckor så det borde inte vara några problem..! fick ju till och med beröm för mina muskler som stabiliserat upp knät så bra, då måste jag ju underhålla dem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback