första tävlingsdagen slut.

idag var jag och ulrika uppe vid 6 för att kunna chilla och kolla vapen fram till frukosten öppnade vid 0630. vi lyckades till och med bli först in i matsalen, två minuter tidiga i och för sig men mattanterna var så trevliga och glada så det var inga problem. under dagen har jag har mängder av problem med sladdar och vapen som glappat, trots detta och tre månaders träningsuppehåll har jag vunnit i alla fall en match varje lagmöte = jag har vunnit ungefär en tredjedel av mina matcher. enligt mig relativt okej resultat ändå med tanke på omständigheterna (knäskada och ingen träning). dagen har även bjudit på falskt brandlarm, dock fruktansvärt svårt att ta larmet på allvar när en lugn röst säger "brandlarm, utrym lokalen." på bredaste östgötska. helikopterflottiljen har under kvällen bjudit på pannbiff och fäktting. imorrn väntar de sista tre lagmötena samt bankett medelst prisceremoni.

lapp som satt på salladsbordet i mässen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback